Heeft u interesse gekregen?

Bent u benieuwd geworden naar amateurtoneel als hobby, lees dan vooral verder.

Alles doen wij zelf als vereniging, wij bedenken en bouwen ons eigen toneel en maken er een mooi geheel van. Licht en geluid wordt ook door ons verzorgd, de grime, de kleding etc. Bij ons is iedereen belangrijk, heb je geen rol, niet getreurd er is van alles rondom zo’n toneelstuk te doen. Jammer genoeg hebben wij momenteel een klein clubje en zitten te springen om nieuwe leden, spelende leden maar ook mensen die achter de schermen graag mee willen denken en doen. Doordat je een klein clubje hebt, is de keuze in het uitzoeken van een gepast stuk ook best wel eens lastig. Maar we komen er altijd wel weer uit.

Dus als u zich al een tijdje afvraagt,  is toneelspelen iets voor mij, of bent u handig en heeft nog tijd over, schroom niet en kom eens vrijblijvend bij ons kijken op 1 van onze repetitie-avonden. Wij repeteren op de dinsdagavond  in Gemeenschapshuis de Wieken, Esdoornlaan 5 in de Molenhoek. Wij beginnen rond de klok van 20.00 uur. Wie weet tot gauw.

Kijk op de pagina contact voor de contact informatie.